سیاست پر آسیب ترامپ از سوی مردم آمریکا هم با مخالفت روبرو شد
(last modified 1399-08-18T09:34:29+00:00 )
عقرب 18, 1399 14:04 Asia/Kabul
  • روحانی: سیاست پر آسیب ترامپ از سوی مردم آمریکا هم با مخالفت روبرو شد
    روحانی: سیاست پر آسیب ترامپ از سوی مردم آمریکا هم با مخالفت روبرو شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، سیاست پرآسیب و نادرست دولت ترامپ، نه تنها توسط مردم سراسر جهان بلکه از سوی مردم آمریکا نیز با مخالفت روبرو شد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت افزود، اکنون فرصتی برای دولت آینده آمریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.
روحانی تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدات خود درصورت رعایت مسئولانه از سوی همه طرف های تعهد، پایبند بوده است و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می داند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا افزود، مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری آمریکا محکوم به شکست است.
روحانی تاکید کرد، اکنون زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، امنیت و توسعه در منطقه ارتقاء یابد و مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده شود.
رسانه‌های آمریکایی از جمله "سی‌اِن‌اِن"، "فاکس‌نیوز"، "سی‌بی‌اِس"، "آسوشیتدپرس" و "نیویورک‌تایمز" شامگاه شنبه (هفتم نوامبر) با اعلام اینکه «جو بایدن» توانسته به 290 رأی الکترال دست پیدا کند، او را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا معرفی کردند.

 

کلیدواژه