همکاری برخی سرویس‌های بیگانه با رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده + ویدئو
(last modified 1399-09-09T14:16:07+00:00 )
قوس 09, 1399 18:46 Asia/Kabul

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران از احتمال همکاری برخی سرویس‌های بیگانه با رژیم صهیونیستی در ترور «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران خبر داد.

عناصر تروریستی مسلح، جمعه گذشته خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

«ابوالفضل‌ عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری ایران پرس، با اشاره به برخی اقدامات شهید فخری‌زاده در حوزه دفاعی و هسته‌ای کشور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران درحال ارزیابی ابعاد مختلف این ترور هستند و سرنخ‌های محکمی به دست آوردند.

عمویی با بیان اینکه نشانه‌هایی از نقش رژیم اسرائیل در ترور شهید فخری‌زاده وجود دارد، افزود: به واسطه پیچیدگی این عملیات تروریستی، احتمالا سایر سرویس‌های بیگانه با اسرائیل همکاری داشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران همچنین با اشاره به قابلیت پیگیری ترور این دانشمند هسته‌ای در مجامع بین‌المللی، یادآور شد: شهید فخری‌زاده شخصیتی بین‌المللی و معاون وزیر دفاع ایران بود.

کلیدواژه