حوت 10, 1399 19:33 Asia/Kabul
  • ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین جهان
    ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین جهان

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین جهان قرار دارد.

به گزارش رادیودری، "دریادار حسین خانزادی" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه  در مرکز آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: ظرفیت‌های عظیم گذرگاهی، انرژی، دسترسی به دریا‌های ارزشمندی که در این منطقه وجود دارد نشان می‌دهد ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین جهان و کانون تمدن سازی قرار دارد.

خانزادی، با اشاره به تاکید حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا درخصوص مسئله دریانوردی و داشتن اقتدار لازم به منظور دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا افزود : ایران اسلامی در کانون ظرفیت‌های بسیار بزرگی قرار گرفته که برای هر قدرتی که در این جغرافیا قرار بگیرد اقتدار آفرین است. 

به گفته دریادار حسین خانزادی، هوش و ذکاوت جوانان ایرانی قادر است از هر امکان و ظرفیتی، توانایی‌هایی نو و ارزشمند بیافریند و هر ناممکنی را ممکن سازد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: انقلابی که کانون آن در ایران اسلامی شکل گرفته و تبلور پیدا کرده است در گام‌های خود حرکت‌های موثری را آغاز کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: گام اول  گام تثبیت بود و در کنار خودش ساخت درونی و انباشت ظرفیت‌ها را دنبال کرد و امروز در گام دوم انقلاب با همه ظرفیت‌های تولید شده گام تمدن سازی و الهام بخشی جهانی با قدرت در حال پیش روی است.

کلیدواژه