حوت 19, 1399 12:06 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: زنان شهید، جانباز و آزاده از برترین قله‌های افتخارات انقلاب هستند
    رهبر معظم انقلاب: زنان شهید، جانباز و آزاده از برترین قله‌های افتخارات انقلاب هستند

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی به کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» ویژه تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده، این زنان مجاهد، شجاع و فداکار را از برترین قله‌های افتخارات انقلاب اسلامی خواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم  انقلاب اسلامی به  کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» آمده است،  شهیدان و جانبازان و آزادگان زن، نمایشگرانِ یکی از برترین قلّه‌های افتخارات انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی‌اند. 

رهبر معظم  انقلاب اسلامی در این پیام تاکید کردند قدرت ایمان، راه مجاهدتهای بزرگ را به روی زنان ایرانی گشود و صحنه‌های شگفت‌انگیز و کم‌نظیری از حضور شجاعانه و فداکارانه و مبتکرانه‌ی آنان در میدانهای دشوار پدید آورد.

حضرت آیت آلله خامنه ای در این پیام خاطرنشان کردند : از حضور در جبهه‌ی علم و تحقیق و فنّاوری و درخشندگی در وادی ادبیّات و هنر، تا هنرنمایی در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و مدیریّت ها، و سرانجام فداکاری در میدان سلامت و خدمت به بیماران در آزمون پُرخطر اخیر، همه و همه نشانه‌های اعتلای معنوی زنِ ایرانی است که به برکت نظام اسلامی و درسها و ارزش‌گذاری‌های اسلام پدید آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند،  زن ایرانی توانست به‌رغم فرهنگ فساد و انحطاط غربیِ تحمیل‌شده بر بسیاری از زنان در دوران نحس پهلوی، خود را به شرافت و طهارت مطلوب اسلام نزدیک کند و این افتخاری بزرگ است.

کلیدواژه