سردار قاآنی: صدای شکسته شدن استخوان‌های آمریکا به موقع شنیده خواهد شد
(last modified 1399-12-22T11:26:36+00:00 )
حوت 22, 1399 15:56 Asia/Kabul
  • سردار قاآنی: صدای شکسته شدن استخوان‌های آمریکا به موقع شنیده خواهد شد
    سردار قاآنی: صدای شکسته شدن استخوان‌های آمریکا به موقع شنیده خواهد شد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صدای شکسته شدن استخوان‌های آمریکا به موقع شنیده خواهد شد.

به گزارش  رادیودری، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم «یادواره شهدای عملیات‌های "خیبر" و "بدر" در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران» ،با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، جنایتکار بودن خودش را به جهانیان اثبات کرد، افزود: استخوان‌های آمریکای جنایتکار را می‌شکنیم و صدای شکستن آن به موقع به گوش خواهد رسید.

سردار قاآنی با بیان اینکه  مکتب امام خمینی (ره) بهترین دانشگاه برای تربیت بوده و هست و شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دیروز و مدیران جهادی امروز، دانشجویان همین دانشگاه بوده اند، افزود: امروز زیر نظر استادان مکتب امام خمینی(ره) ،مبارزه نیرو‌های مقاومت در سراسر جهان با دست خالی در مقابل مستکبران تا دندان مسلح، دیدنی و ستودنی است.

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیرو‌های مقاومت فلسطین و یمن سرافراز که با دست خالی موشک می‌سازند و رژیم سعودی را مورد هدف قرار می‌دهند، رهرو مکتب امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مستکبران جهان مانند آمریکا و اسرائیل از همیشه ضعیف‌تر شده اند، افزود: با اینکه همه امکانات دنیا در اختیار اسرائیل است، اما در حال کشیدن دیواری دور کشورش به عرض یک متر و ارتفاع ۶ متر است تا در امان بماند.

یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مجلس شورای اسلامی ایران امروز (جمعه) در مشهد (شمال شرق ایران) برگزار شد.

کلیدواژه