سردار سلامی: قدرت‌‌افزایی نیروی دریایی سپاه برای ارتقای عظمت ملت ایران است+ویدئو
(last modified 1399-12-25T10:40:08+00:00 )
حوت 25, 1399 15:10 Asia/Kabul

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از نیروی دریایی سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی نام برد و تاکید کرد قدرت افزایی این نیرو براساس تدبیر و آرمان طلبی و برای ارتقاء دادن به شکوه و عظمت ملت ایران است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : باوجود هم‌پیمان شدن تمامی زورگویان، شیاطین و مستکبران عالم در 4 دهه اخیر برای به شکست کشاندن انقلاب الهام بخش اسلامی ایران، فرجامی جز ناامیدی، ناکامی، شکست و فرسودگی برای آنان حاصل نشده است.

سردار سلامی امروز دوشنبه در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه افزود : حذف نفوذ گفتمانی ایران انقلابی در منطقه و نیز خنثی سازی این قدرت نافذ در میدان ذهن و قلب ملت های مسلمان از دیگر راهبردهای دشمن برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است.

به گفته سردار  سلامی :  شاهد عجز، ناتوانی و شکست دشمن در راهبردهای شوم خود هستیم، درحالیکه  ملت ایران عزتمندانه ایستاده و بدون هراس از تحریم ها بر آنها فائق آمده اند و هر روز برگ زرینی بر تابلو افتخارات و دستاوردهای بی‌بدیل نظام اسلامی و مردم ایران  افزوده می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  همچنین گفت: وقتی کشوری از رهبری حکیم، شجاع، عمیق و ژرف اندیش ملتی فهیم، آگاه و معتمد به رهبر و نیروهای مسلحی قدرت یافته در متن جدال با دشمن برخوردار است؛ آسیب و گزندی نمی بیند.

کلیدواژه