رئیس قوه قضاییه: سردار سلیمانی دیپلماسی را با انقلابی‌گری دنبال می کرد
(last modified 1400-02-09T03:07:13+00:00 )
ثور 09, 1400 07:37 Asia/Kabul
  • رئیس قوه قضاییه: سردار سلیمانی دیپلماسی را با انقلابی‌گری دنبال می کرد
    رئیس قوه قضاییه: سردار سلیمانی دیپلماسی را با انقلابی‌گری دنبال می کرد

رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، سردار سلیمانی دیپلماسی را با انقلابی‌گری دنبال می کرد.

به گزارش رادیودری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم  رئیسی، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه  گفت: سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک فرمانده و سردار نظامی نبود بلکه یک دیپلمات انقلابی به معنای واقعی کلمه بود.

رئیس قوه قضاییه  افزود: حقیقتا سردار سلیمانی  در کار دیپلماسی انقلابی اثربخش، و گره‌ گشای در میدان بود.

رئیسی همچنین  از سردار سلیمانی به عنوان نماد ایستادگی و مجاهدت یاد کرد و گفت: سردار سلیمانی یک استراتژیست بزرگ بود که در ۴۰ سال گذشته و به ویژه در تحولات اخیر منطقه نقش بسیار روشن و موثر داشت.

به گفته رئیس قوه قضاییه، شهید سلیمانی مجاهد اثرگذار بود که بین میدان و دیپلماسی پیوند برقرار کرده و کاری کرده بود که مشکل میدان را با کار دیپلماسی و مشکل دیپلماسی را در میدان حل کند.

رئیسی تاکید کرد، سردار سلیمانی منطقه را با حضور خود از وجود تروریست‌ها پاک سازی کرد و اگر کسی می‌خواهد بفهمد که او چه کرده است، باید به مردم منطقه مراجعه کند تا ببیند از او چگونه یاد می‌کنند.
رئیس قوه قضاییه  به سفر اخیر خود به عراق اشاره کرد و گفت: مقامات عراقی از سردار سلیمانی  یاد می‌کردند و می‌گفتند که امروز امنیت منطقه مرهون او  است.
رئیسی خاطرنشان کرد: مردم و مقامات عراق در دیدارهایشان از جمهوری اسلامی ایران و  سردار سلیمانی  تشکر می‌کردند و می‌گفتند که هیچ زمانی خدمات سردار سلیمانی را از یاد نخواهند برد.

کلیدواژه