موضع گیری کنگره آمریکا علیه ایران برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات هسته‌ای است
(last modified 1400-02-14T10:21:35+00:00 )
ثور 14, 1400 14:51 Asia/Kabul
  • موضع گیری کنگره آمریکا علیه ایران برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات هسته‌ای است
    موضع گیری کنگره آمریکا علیه ایران برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات هسته‌ای است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: موضع گیری حقوق بشری ۲۲۰ نماینده کنگره آمریکا علیه ایران در راستای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات هسته ای است.

به گزارش رادیودری به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ «محمود عباس زاده مشکینی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز دوشنبه در رابطه با اهداف پشت پرده موضع گیری حقوق بشری ۲۲۰ نماینده کنگره آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا اکنون با مشکلات سیاسی و اجتماعی جدی در داخل کشورش مواجه است و به وضوح می توان نقض حقوق بشر را در این سرزمین مشاهده کرد.

عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه انسجام سیاسی و داخلی آمریکا در وضعیت شکننده ای قرار دارد، افزود: قانونگذاران آمریکا باید تلاش کنند مشکلات کشور خودشان را برطرف کنند زیرا مردم این کشور دچار مشکلات فراوان هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: نمایندگان کنگره آمریکا در تلاش هستند با موضع گیری های مختلف مانند حمایت از مردم ایران و محکوم کردن ایران به نقض حقوق بشر، نگاه ملت های دیگر را از مسائل داخلی آمریکا منحرف کنند.

در ادامه سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا علیه ایران، بیش از ۲۲۰ نماینده کنگره قطعنامه ای موسوم به HR ۱۱۸ را امضا کرده اند که در آن از به اصطلاح «نقض حقوق بشر و تروریسم دولتی» ایران انتقاد شده است.

کلیدواژه