سرطان 24, 1395 12:05 Asia/Kabul
  • روحانی: دفاع از اسلام، مسلمانان و حرم اهل بیت(ع) هدف مدافعین حرم است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مسلمانان، حرم اهل بیت(ع) و حیثیت و آبروی اسلام را هدف و انگیزه واقعی مدافعین حرم دانست.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مسلمانان، حرم اهل بیت(ع) و حیثیت و آبروی اسلام را هدف و انگیزه واقعی مدافعین حرم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، "حسن روحانی" رئیس جمهوری اسلامی ایران، عصر روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید "حمید رضا اسداللهی"، از مدافعان حرم، با بیان اینکه ایثار شهیدان مدافع حرم از یک دیدگاه دشوارتر از دوران جنگ تحمیلی است، خاطر نشان کرد، در دوران جنگ تحمیلی عراق ضد ایران دفاع از وطن و کشور خودمان مطرح بود، اما اینجا سرزمین دیگری است و انگیزه‌های واقعی دفاع از مسلمانان و حریم اهل بیت(ع) باعث شده تا مدافعان حرم در این صحنه حضور یابند.

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران افزود، اقدام مدافعان حرم، همچنین دفاع از کشور و ملت ایران نیز محسوب می‌شود.

روحانی در ادامه با اشاره به کشتار و قتل عام بی‌رحمانه مردم مسلمان و بی‌گناه توسط تروریست‌های جنایتکار، خاطر نشان کرد، در دوران جنگ تحمیلی تصور مردم ایران این بود که "صدام" دیکتاتور سابق عراق، خبیث‌ترین موجود روی زمین است؛ صدامی که حتی به مردم خود نیز رحم نمی‌کرد، اما امروز اقدامات وحشیانه‌ای که تروریست‌های تکفیری انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که بدتر از امثال صدام و تفکر صدام نیز همچنان وجود دارد.

رییس‌ جمهوری ایران گفت: نتیجه اقدامات تروریست‌ها در نهایت به خود صهیونیست‌ها و مستکبرین عالم باز می گردد.

کلیدواژه