جوزا 03, 1400 13:47 Asia/Kabul
  • تاکید رئیس قوه قضائیه ایران بر پیگیری قضایی جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین
    تاکید رئیس قوه قضائیه ایران بر پیگیری قضایی جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین

رئیس قوه قضاییه ایران بر پیگیری قضایی جنایات صهیونیست‌ها بر ضد مردم فلسطین برای سپردن آن‌ها به دادگاه‌های بین المللی تاکید کرد.

به گزارش  رادیو دری؛ «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران روز دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: به ظاهر جنگ سخت میان ارتش رژیم صهیونیستی و مردم مظلوم غزه پایان یافته است، اما جنگ نرم دیگری که همانا پیگیری برای سپردن جنایتکاران صهیونیست به داده‌های بین المللی است باید با جدیت پیگیری شود.

رئیس قوه قضاییه ایران افزود: ضرورت تعقیب این جنایتکاران در همه محاکم و مجامع بین المللی امری جدیست که باید همه حقوقدانان و آزادیخواهان دنیا با جدیت آن را دنبال کنند.

رئیسی گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس مناطقی مانند دزفول قهرمان در برابر بمب‌ها و کشتار بیرحمانه صدامیان مقاومت کردند، امروز هم مردم غزه به عنوان متراکم‌ترین جای دنیا از نظر جمعیتی و با وجود محاصره پرفشار دشمن، در برابر صهیونیست‌ها مردانه و مقاوم ایستاده اند.

رئیس قوه قضائیه ایران تاکید کرد: ما و همه ملت‌های مسلمان ایستادن در برابر دشمن را از امام خمینی (ره) آموخته ایم و امروز همه شاهدند که محکم ایستادن در برابر دشمنان و عقب نشینی نکردن در مقابل آن ها از آموزه‌ها و تاکید‌های همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیسی گفت: پیروز این میدان هم مجاهدان فلسطینی هستند و ان شاالله این پیروزی بتواند نویدی برای پیروزی‌های آینده باشد و اینگونه فتح المبین حقیقی در آینده نزدیک با آزادی قدس شریف محقق شود.

جنگ اسرائیل علیه  فلسطینیان در کرانه باختری و غزه از روز (20 ثور) آغاز شد و روز (31 ثور)  درپی درخواست آتش بس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین و میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی به پایان رسید.

کلیدواژه