جوزا 10, 1400 08:55 Asia/Kabul
  • آمادگی برای اخذ رای از ایرانیان خارج از کشور
    آمادگی برای اخذ رای از ایرانیان خارج از کشور

رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد : همه شرایط لازم برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و اخذ رای از ایرانیان خارج از کشور فراهم شده است.

" جمال عرف " رئیس ستاد انتخابات کشور، روز یکشنبه  بعد از جلسه مشترک با ستاد انتخابات خارج ازکشور در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه وزارت امورخارجه ایران  متولی برگزاری انتخابات در خارج از کشوراست گفت:  هماهنگی‌ها بین ستاد انتخابات کشور، ستاد انتخابات خارج از کشور و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور، افزود: علاوه بر اقلام انتخاباتی امکانات بهداشتی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم به شعب اخذ رای در خارج از کشور ارسال شده است.

سیدکاظم سجادی  معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران نیز  گفت:  شعب زیادتری در سایر شهر‌های بزرگ کشور‌های مختلف که ایرانیان حضور بیشتری دارند تشکیل شده است تا ایرانیان مجبور نباشند برای شرکت در انتخابات فقط به پایتخت آن کشور مراجعه کنند.

به منظور هم افزایی و هماهنگی میان دستگاههای مجری برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با هدف جلب مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم خارج از کشور، نشست هم اندیشی در وزارت امور خارجه برگزار گردید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران،  روز 28 خرداد برگزار می‌شود.

کلیدواژه