جوزا 15, 1400 08:24 Asia/Kabul
  • عضو دفترحفظ و نشرآثار رهبر معظم انقلاب: تعریض رهبری متوجه شورای نگهبان نیست
    عضو دفترحفظ و نشرآثار رهبر معظم انقلاب: تعریض رهبری متوجه شورای نگهبان نیست

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در توییتی نوشت: تعریض رهبر معظم انقلاب به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای نگهبان نیست.

به گزارش رادیو دری، مهدی فضایلی در توییتر درباره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره احراز صلاحیت‌ها نوشت: ‌ تعریض رهبرانقلاب به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح دیروز در سخنانی به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی(ره)   با اشاره به نکاتی درباره انتخابات پیش رو فرمودند: به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان که خانواده‌های محترم و عفیفی بودند، نسبت‌های خلاف واقع داده شد که بعداً  ثابت شد آن گزارشها غلط و خلاف است.

ایشان با اشاره به انتشار این موارد در بین مردم و در فضای مجازیِ رها و بدون قید و بند، تأکید کردند: حفظ آبرو جزو بالاترین حقوق انسانها است بنابراین خواهش و مطالبه من از دستگاه‌های مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

 

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ایران در شورای نگهبان

کلیدواژه