جوزا 19, 1400 07:36 Asia/Kabul
  • ارائه برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران در مناظره انتخاباتی
    ارائه برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران در مناظره انتخاباتی

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران، در یخش دوم از دومین مناظره انتخاباتی به طرح دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

به گزارش رادیودری، " سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی "  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در جمع‌بندی مطالب خود در دومین مناظره انتخاباتی که امروز سه شنبه برگزار شد، گفت: سفره انقلاب متعلق به مردم است. 

قاضی‌زاده هاشمی افزود:  اقتصاد ایران  ضمن این که درون زا باید باشد، باید برون گرا هم باشد و این همان اقتصاد مقاومتی است.

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز  در جمع‌بندی مطالب خود در دومین مناظره انتخاباتی گفت:  اصلاح از درون قدرت برنامه دولت "اقدام و تحول" است.

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، نیزدر جمع‌بندی مطالب خود به مردم  گفت:  با تصمیم هوشمندانه، مشارکت در انتخابات را جایگزین قهر از صندوق‌ها کنید.

سید ابراهیم رییسی  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران،  نیز در جمع‌بندی مطالب خود   گفت: در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری باید حتما مسایل نه به صورت کلان بلکه به صورت اقلیمی شناخته شود و معلوم شود در هر حوزه ای چه مشکلی هست و چه راه حلی دارد و قدرت و توانی باشد که مساله را حل کند.

سعید جلیلی   نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، نیز گفت: نقش رئیس‌جمهور برای درک درست مساله، تشخیص پاسخ و انتخاب رویکرد مناسب بسیار مهم است و  باید در چهار سال آینده کشور جهش پیدا کند.

علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران،  در جمع‌بندی مطالب خود در دومین مناظره انتخاباتی گفت:  موانع را از جلوی پای جوانان  از جمله آن کنکور، اشتغال، مسکن و ازدواج بر می داریم. 

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، نیز  در جمع‌بندی مطالب خود در دومین مناظره انتخاباتی گفت :  همه مسایل را از زاویه اقتصاد حل می‌کنم.

مناظره انتخاباتی شش نامزد ریاست جمهوری ایران، عصر جمعه

 

کلیدواژه