جوزا 22, 1400 17:08 Asia/Kabul
  • طرح دیدگاه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش از مناظره سوم
    طرح دیدگاه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش از مناظره سوم

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیش از شروع مناظره سوم به طرح دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

به گزارش رادیو دری، " محسن رضایی "  نامزد سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران امروز شنبه پیش از شرکت در سومین مناظره انتخاباتی گفت :  زنان 50 درصد جمعیت کشور تشکیل می‌دهند اما 13 درصد زنان در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی نقش دارند. 

علیرضا زاکانی، دیگر  نامزد سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز   گفت :  برای شنیدن دغدغه‌های مردم در بین آنان حضور خواهم یافت و حرف‌های مردم را  خواهم شنید.

سیدابراهیم رئیسی دیگر  نامزد سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز گفت : باید از نزدیک با مردم سخن گفت و شکایت ها و دغدغه های مردم را شنید.

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، نیز گفت : دغدغه مردم در حدی شناخته می‌شود که دولت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ‌گونه سانسور و تغییری به گوش مسئولین برسد.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز گفت: کسی دغدغه مردم را نخواهد داشت مگر در میان آن ها باشد و این برگرفته از سیره علوی و لازمه مدیر در جمهوری اسلامی ایران است.

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز  گفت: معنا ندارد رئیس‌جمهور در اتاق شیشه‌ای قرار بگیرد و از طریق گزارش‌ها و اطرافیان با درد مردم آشنا شود بلکه رئیس‌جمهور باید در میان مردم با درد آنها آشنا شود.

"سعید جلیلی" دیگر نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران،  نیز  گفت: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با یک حضور در جمع مردم فهمیده شود به ویژه برای کسی که رییس جمهور است.

مناظره سوم و پایانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران با موضوع "دغدغه‌های مردم" در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزارمی شود. 

 هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران،  به مدت 3 ساعت فرصت دارند به سوالات مربوط به "دغدغه‌های مردم" پاسخ دهند.

«دغدغه‌ های مردم» موضوع سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ایران

کلیدواژه