دعوت نمایندگی‌ های ایران از ایرانیان خارج از کشور برای شرکت در انتخابات
(last modified 1400-03-22T13:28:49+00:00 )
جوزا 22, 1400 17:58 Asia/Kabul
  • دعوت نمایندگی‌ های ایران از ایرانیان خارج از کشور برای شرکت در انتخابات
    دعوت نمایندگی‌ های ایران از ایرانیان خارج از کشور برای شرکت در انتخابات

سفارتخانه‌ ها و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، در محل نمایندگی‌های ایران خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، سفارت ایران در بروکسل اعلام کرد که کلیه ایرانیان بالای ۱۸ سال (متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن) می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه یا گذرنامه معتبر در سیزدهمین انتخابات شرکت کنند.

«غلامحسین دهقانی» سفیر ایران در بلژیک در ویدیویی که به مناسبت دعوت شهروندان ایرانی مقیم بلژیک در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد، نوشت:  ایرانی ها با توجه به اهمیت این انتخابات به عنوان شهروندان ایران در روز انتخابات جمعه ۲۸ خرداد ماه/جوزا حضور داشته باشند. 

سفارت ایران در کی‌یف،  سفارت ایران در لندن، سفارت ایران در مسقط، سفارت ایران در آنکارا، نمایندگی‌های ایران در آلمان هم با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های مجازی خود درخصوص حضور ایرانی های خارج از کشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اطلاع‌ رسانی کردند.

نمایندگی‌های ایران در فیلیپین، تایلند و مالزی نیز با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های مجازی خود درخصوص حضور ایرانی ها  در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اطلاع‌رسانی کردند.

سفارت ایران در مسکو نیز،  هفته گذشته اعلام کرد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ، آستاراخان و کازان برگزار می‌شود.

تعداد دیگری از سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور نیز در چند روز اخیر با انتشار بیانیه‌هایی در فضای مجازی از آمادگی خود برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه نمایندگی خود خبر داده‌اند.

برگزاری آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران؛ امروز

کلیدواژه