رئیسی: اجرای عدالت جلوی فساد در کشور را می‌گیرد  
(last modified Mon, 14 Jun 2021 06:05:50 GMT )
جوزا 24, 1400 10:35 Asia/Kabul
  • رئیسی: اجرای عدالت جلوی فساد در کشور را می‌گیرد  
    رئیسی: اجرای عدالت جلوی فساد در کشور را می‌گیرد  

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: اگرعدالت در همه بخش‌ها رعایت شود، جلوی فساد در کشور گرفته می‌شود.

 به گزارش رادیودری، «سیدابراهیم رئیسی» در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود، یکشنبه‌شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم تلویزیون تصریح کرد، هر چیزی که از عدالت خارج شود، فساد شکل می‌گیرد و محور «دولت مردمی، ایران قوی» در مبارزه با فساد، اجرای عدالت است. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران درباره ساز وکارهای اجرای عدالت اظهار کرد، دولت باید نظارت جدی در واگذاری‌ها داشته باشد تا عدالت به درستی رعایت شود. 

رئیسی تاکید کرد، ساز وکارهای اجرای عدالت باید کارآمد باشد و اولین مساله در مبارزه با فساد، شفافیت است و یکی از مشکلات جدی کشور نبود شفافیت است.

وی تاکید کرد، با فعال کردن سامانه‌ها، ایجاد شفافیت و جلوگیری از تعارض منافع، می‌توان جلوی شکل‌گیری زمینه‌های فساد در کشور را در عرصه‌های مختلف گرفت. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تصریح کرد، اگر دولت سازوکار نظارتی خود را فعال کند هم می‌تواند از وقوع فساد جلوگیری کند و هم اگر کسی مرتکب فساد شد به سرعت با وی برخورد کند.  

رئیسی همچنین درباره اهمیت صادرات با اولویت کشورهای همسایه گفت: سهم ایران از صادرات به کشورهای همسایه 2درصد است، در حالی که میلیاردها دلار واردات به کشور انجام می‌شود.

وی اظهار کرد، ایران می‌تواند 40 تا 50 میلیارد دلار صادرات خود را به کشورهای همسایه افزایش دهد و این موضوع سبب فعال شدن تولید می‌شود و می‌تواند منبع درآمد برای دولت باشد و کسری بودجه دولت را هم رفع کند.

رئیسی: محوری‌ترین شاخصه خط امام (ره)، برافراشتن پرچم تحول‌خواهی و عدالت‌خواهی در کشور بود

کلیدواژه