ربیعی: شور و شوق انتخاباتی در حال افزایش است
(last modified 1400-03-25T09:25:41+00:00 )
جوزا 25, 1400 13:55 Asia/Kabul
  • ربیعی: شور و شوق انتخاباتی در حال افزایش است
    ربیعی: شور و شوق انتخاباتی در حال افزایش است

سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، شور و شوق انتخاباتی در حال افزایش است.

به گزارش رادیودری، "علی ربیعی" سخنگوی دولت ایران  روز سه شنبه گفت: به لطف مناظره‌های انتخاباتی  در موازات دیگر برنامه‌های تبلیغی نامزدها، امروز تصویر نسبتاً روشن تری از مواضع نامزد‌ها و رویکرد‌های آن‌ها درخصوص موضوعات مختلف به دست آمده است.

سخنگوی دولت افزود: مردم را به مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت می‌کنم.

به گفته ربیعی، همزمان با این تب و تاب انتخاباتی، جریان‌های شناخته شده دیگری هم هستند که مشارکت بالای مردم در انتخابات آن‌ها را به واهمه انداخته است و بر شدت فعالیت‌های ضد مردمی خود برای مایوس سازی رای دهندگان افزوده اند. 

سخنگوی دولت همچنین گفت: آنچه مهم است ایران، آینده ایران و جایگاه ایران است و دلایل زیادی وجود دارد که مردم را به پای صندوق‌های رای دعوت کنیم. 

ربیعی تاکید کرد: مشارکت بالا و غافلگیر کننده مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند همه جریان‌های مخالف ایران را در برابر اراده شکست ناپذیر مردم تسلیم کند.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری هیچ معنای دیگری جز این ندارد که مطالبات قانونی مردم مطابق با آرمان‌های انقلاب و حقوق مندرج در قانون اساسی تعطیل پذیر و دور زدنی نیست و این قویترین و رساترین پیامی است که مردم می‌توانند با حضور در انتخابات و نقش بر آب کردن نقشه بدخواهان مخابره کنند. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، روز جمعه 28 خردادماه/جوزا برگزار می شود. 

جهان غرب از شور انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران حیرت زده شده است

کلیدواژه