رئیس سازمان انرژی اتمی: ​​​​​​​ایران با خلف وعده و بی‌عملی کشورهای مدعی در مذاکرات مواجه شده است
(last modified 1400-07-29T04:57:58+00:00 )
میزان 29, 1400 09:27 Asia/Kabul
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ​​​​​​​ایران با خلف وعده و بی‌عملی کشورهای مدعی در مذاکرات مواجه شده است
    رئیس سازمان انرژی اتمی: ​​​​​​​ایران با خلف وعده و بی‌عملی کشورهای مدعی در مذاکرات مواجه شده است

رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر اتریش در تهران تاکید کرد: ​​​​​​​ایران با خلف وعده و بی‌عملی کشورهای مدعی در مذاکرات مواجه شده است.

به گزارش  رادیودری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی،  "محمد اسلامی" رئیس سازمان انرژی اتمی  ایران روز چهارشنبه در دیدار  "ولفگانگ دیتریش هایم" سفیر اتریش درتهران  با اشاره به بی عملی طرف‌های اروپایی و آمریکا در مذاکرات هسته‌ای گفت: تنها  ایران برای مدت طولانی و به‌صورت یک‌طرفه به تعهدات خود پایبند بوده و با خلف وعده و بی عملی کشورهای مدعی در مذاکرات مواجه شده است.

"اسلامی" در این دیدار همچنین  با اشاره به بی عملی طرف‌های اروپایی و آمریکا در مذاکرات هسته‌ای گفت: امروز متهم واقعی در جایگاه مدعی قرار گرفته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی  ایران با اشاره به سابقه طولانی همکاری ایران و اتریش در زمینه‌های مختلف و تبریک روز ملی اتریش، از رویکرد مثبت این کشور در مسائل سیاسی قدردانی کرد.

اسلامی در ادامه پیشنهاد کرد که کشورهای مختلف طرف‌های اروپایی و آمریکا را به ایفای تعهدات خود در مذاکرات دعوت کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی  ایران  افزود: در صورت بازگشت به توافق و اجرای تعهدات همه طرف‌ها، اراده ایران برای مذاکره جدی است.

سفیر اتریش در تهران  نیز در این دیدار با اشاره به سابقه میزبانی کشورش در مذاکرات برجام  گفت:  اتریش برای هر نوع مساعدت و سازماندهی امور در جهت پیشرفت روند مثبت مذاکرات هسته‌ای آمادگی دارد و همکاری لازم را خواهد داشت. 

 ابراز امیدواری بورل به موفقیت مذاکرات برجام در وین

کلیدواژه