عقرب 26, 1395 15:21 Asia/Kabul

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به مطالب مطرح شده در رقابت های انتخابات امریکا تاکید کردند، امریکا در سالهای اخیر پول مردم این کشور را صرف جنگ های غیر شرافتمندانه ای کرد که نتیجه آن ، کشتار دهها هزار غیر نظامی و نابودی زیر ساخت ها در افغانستان ، عراق ، لیبی سوریه و یمن است.

حضرت آیت الله خامنه ای امروز(چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان با تاکید بر اینکه واقعیات مطرح شده در رقابت های انتخاباتی آمریکا سخنانی بود که در این سالها همواره مطرح می شد، اماعده ای نمی خواستند آن را بپذیرند، گفتند ماهیچ قضاوتی درباره این انتخابات نداریم زیرا امریکا همان امریکاست و در 37 سال گذشته هر یک از دو حزب که به سرکار بودند هیچ خیری که نرساندند دائما نیز شر آنها متوجه ملت ایران بوده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد تصریح کردند، ایران همواره شاهد دشمنی دو حزب مطرح امریکا بوده است.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: بر خلاف عده ای که در دنیا، برای نتیجه انتخابات امریکا، عزا گرفته اند یا عده دیگری که شادی می کنند ما نه عزا می گیریم و نه شادی می کنیم زیرا برای ما فرقی نمی کند و هیچ نگرانی هم نداریم و به لطف الهی، برای مواجهه با هر حادثه محتملی نیز آماده ایم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین به راهپیمایی اربعین اشاره و آن را سرمایه‌ای ارزشمند خواندند و افزودند: این حرکت عظیم و میلیونی میان نجف و کربلا و این شور و شوق و حرکت، حتی اگر با خطر همراه باشد، همواره در دل مردم و جوانان ما موج می‌زند و این سرمایه را باید حفظ کرد زیرا ضامن بقای کشور است.

 

کلیدواژه