جدی 04, 1400 10:38 Asia/Kabul
  • پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) به دشمنان، نمایش اقتدار، بازدارندگی فعال و هوشمند
    پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) به دشمنان، نمایش اقتدار، بازدارندگی فعال و هوشمند

سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد : پیام این رزمایش به دشمنان، نمایش اقتدار، بازدارندگی فعال و هوشمند و به دوستان داخلی و همسایگان هم پیام برادری، صلح، ثبات و آرامش بود.

به گزارش رادیو دری،"سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان " سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) در برنامه گفتگوی ویژه خبری  شبکه دو سیما، پایان موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (ص) 17 را خدمت فرمانده معظم کل قوا، مردم  شریف ایران و همه پاسداران و رزمندگان شرکت کننده در این رزمایش، تبریک گفت و افزود: این رزمایش یکی از پیشرفته ترین طرح هاست که تاکنون در این سطح، حجم و میزان نداشتیم.

سردار نیلفروشان همچنین گفت : در این رزمایش، پیچیده‌ ترین شرایط و عالی‌ترین سطح تهدید در طیف‌های مختلف جنگ را طراحی کردیم.

به گفته  سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص)  : در این رزمایش، موشک‌های مانور پذیر را که قادرند از گنبد‌های آهنین و سپر دفاعی دشمن عبور کنند به کارگیری کردیم که به صورت نقطه زن قادر هستند اهداف تعیین شده در برد‌های نهایی را مورد اصابت قرار دهند.

سردار نیلفروشان افزود: پهپاد‌های هجومی و تهاجمی را داشتیم که از ۳۶۰ درجه، اهداف را مورد هجوم قرار دادند.

سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص)  خاطرنشان کرد : در حوزه موشکی و پهپادی، رشد خیلی زیادی کردیم به شکلی که برتری نظامی در غرب آسیا را تحولات جدید در حوزه پهپادی و موشکی تغییر داده و معادله را به سمت بازدارندگی فعال و هوشمند به نفع جمهوری اسلامی، تغییر داده است.

سردار نیلفروشان گفت:  رژیم اشغالگر قدس، توانایی مقابله با یکی از کشور‌ها و گروه‌های دوست و نهضتی جمهوری اسلامی ایران  را در فلسطین اشغالی ندارد و در جنگ، مرتب، سرخورده می‌شود و شکست می‌خورد.

سرلشکر سلامی: دفاع ما در مبادی عملیاتی دشمن خواهد بود

کلیدواژه