رهبر معظم انقلاب: به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت امروز امیدوارتر است
(last modified 1400-10-11T09:05:02+00:00 )
جدی 11, 1400 13:35 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت امروز امیدوارتر است
    رهبر معظم انقلاب: به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت امروز امیدوارتر است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به الگو شدن شهید سلیمانی در میان جوانان منطقه، این شهید عزیز را ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام خواندند.

به گزارش رادیو دری؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (شنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند: دشمنان خیال می‌کردند با شهادت سلیمانی، ابومهدی و دیگر همراهان ایشان، کار تمام خواهد شد اما امروز به برکت آن خون عزیز و مظلومانه، آمریکا از افغانستان فرار کرده است، در عراق ناچار به تظاهر به خروج و اعلام نقش مستشاری و بدون حضور نظامی است که البته برادران عراقی باید با هوشیاری این مسئله را دنبال کنند، در یمن جبهه مقاومت رو به پیشرفت است، در سوریه، دشمن، زمین‌‌گیر و بدون امید به آینده است، و در مجموع جریان مقاومت و ضد استکباری در منطقه، امروز از دو سال قبل، پر رونق‌تر، شاداب‌تر و امیدوارتر در حال کار و حرکت است.

ایشان با اشاره به تبدیل شدن شهید سلیمانی به الگو و قهرمان جوانانِ دنیای اسلام و منطقه، گفتند: امروز سلیمانی در منطقه ما نماد امید، اعتماد به‌نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است و همچنان‌که برخی به درستی گفته‌اند، «شهید» سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهید سلیمانی را یک واقعیت ماندنی و تا ابد زنده، خواندند و افزودند: قاتلان او همچون ترامپ و امثال آن، جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود و در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند، البته پس از آنکه تقاص جنایت دنیوی خود را پس بدهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند.

تشکر رهبر انقلاب از حماسه مردم ایران در سالگرد شهید سلیمانی

کلیدواژه