حوت 21, 1400 17:20 Asia/Kabul
  • پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به نشست اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانشجویان در اروپا
    پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به نشست اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانشجویان در اروپا

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانشجویان در اروپا بر لزوم شناخت جبهه‌ بندی‌ ها و انتخاب موضع درست و آمادگی نقش‌آفرینی به سود جبهه حق تاکید کردند.

به گزارش رادیو دری،  " حضرت آیت‌الله خامنه‌ ای "   رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به پنجاه وششمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با اشاره به تحولات سیاسی و نظامی اخیر، بر شناخت جبهه‌ بندی‌ها و انتخاب موضع درست و آمادگی برای نقش‌آفرینی در تحولات به سود جبهه حق تأکید کردند.

در متن پیام رهبرمعظم انقلاب اسلامی آمده است: دانشجویان عزیز رویدادهای سیاسی و نظامی در این روزها، تشکیل‌ دهنده‌ی بخشی از همان پیچ تاریخی جهان است که گمان آن رفته بود.

" حضرت آیت‌الله خامنه‌ ای "  در پیام خود تاکید کردند : نخبگان و زبدگان ملت بزرگ ما در این مرحله، حامل مسئولیت‌های ویژه‌ اند.

رهبرمعظم  انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند : شناخت جبهه‌ بندی‌ها و صف‌ آرائی‌ها و انتخاب موضع درست، مسئولیت کوتاه مدت، و آمادگی برای نقش‌ آفرینی در تحولات به سود جبهه‌ی حق، وظیفه‌ی میان‌مدت آنان است.

ایشان در پیام خود  افزودند : شما جوانان عزیز میتوانید در هر دو بخش بدرخشید و امید به انجمن‌هائی را که مزیّن به نام مبارک اسلام است، بارور نمایید.

پیام رهبر معظم انقلاب به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا

کلیدواژه