حمل 19, 1401 15:44 Asia/Kabul
  • انتشار عکس «سردار شهید مدافع حرم» به جای «تروریست حرم رضوی» در شبکه‌های اجتماعی
    انتشار عکس «سردار شهید مدافع حرم» به جای «تروریست حرم رضوی» در شبکه‌های اجتماعی

عناصر ضدایرانی و دشمنان وحدت امت اسلامی با انتشار عکسی در فضای مجازی، در ادعایی دروغ و بی اساس، قاتل تروریست روحانیان مشهدی را به لشکر فاطمیون منتسب می کنند.

به گزارش رادیو دری؛ بعد از حادثه دلخراش و دردناک تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) و شهادت حجج اسلام محمد اصلانی و محمد صادق دارایی و زخمی شدن یک روحانی دیگر به دست یک تبعه خارجی ازبک‌تبار به نام «عبداللطیف مرادی»، عکسی با عنوان «ضارب سه آخوند در مشهد، جز لشکر فاطمیون و از نزدیکان حاج قاسم سلیمانی بود» در فضای مجازی در حال نشر است.

روابط عمومی لشکر فاطمیون (لشکر مدافعان افغانستانی حرم زینب کبری و حضرت رقیه سلام‌الله علیهما) ضمن اعلام انزجار از این اقدام پلید که با هدف ضربه زدن به وحدت شیعه و سنی طراحی شده اعلام کرده است: فرد مورد اشاره در این عکس، شهید مدافع حرم «رضا بخشی» با نام جهادی «فاتح»- جانشین لشکر فاطمیون - است و قاتل شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی، هیچ ارتباطی با لشکر فاطمیون ندارد.

 

از سمت چپ: شهید علیرضا توسلی، شهید رضا بخشی، شهید حاج حسین بادپا،‌ شهید حاج قاسم سلیمانی

رضا بخشی از اتباع افغانستانی مقیم ایران در ۹ میزان/مهرماه سال ۱۳۶۵ در مشهد متولد شد و در نهم حوت/ اسفند ماه سال ۱۳۹۳ شهید شد.

او جانشین فرمانده لشکر فاطمیون بود که در تل قرین سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید؛ جوانی که بورسیه تحصیلی مسکو را به بهای شهادت رها کرد و خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به سوریه رساند.

او تحصیلات حوزوی را در مقطع کارشناسی ارشد، رشته فقه و معارف اسلامی در جامعةالمصطفی العالمیه و تحصیلات دانشگاهی را در مقطع کارشناسی رشته حقوق در دانشگاه پیام نور فریمان گذراند و به عنوان پژوهشگر و دانشجوی برتر معرفی شد.

سردار جوان فاطمیون شهید رضا بخشی بعد از ۲ سال خدمات خالصانه در جبهه دفاع از حریم اهل بیت (ع) توانست ثمره تمام زحمات خود را با شهادت بچشد.

مراسم تشییع شهید اصلانی، جلوه‌گاه وحدت ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها بود

قرار دادن فاطمیون در کنار داعش کار کسانی است که به دنبال خونریزی در افغانستان هستند

کلیدواژه