حمل 24, 1401 07:34 Asia/Kabul
  • جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران: ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
    جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران: ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد گفت، رژه هوایی در روز ارتش ایران برگزار می شود.

29 فروردین/حمل (18 آوریل) در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود؛ آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه‌رو بود.

به گزارش رادیو دری، امیر سرتیپ مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران در جمع فرماندهان، خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در رژه هوایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه هوایی شهید لشگری تهران اظهار کرد، رژه هوایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نوعی ارائه توانمندی رزمی ارتش و اعلام آمادگی رزمی در پاسخگویی به هرگونه تهدید و در هر سطحی است.

امیر هادیان، پیام پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش ایران در آسمان را پیام اقتدار ملی دانست و افزود، غرش جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش ایران در کنار نمایش سایر تجهیزات و تسلیحات نیرو‌های مسلح در مراسم رژه روز ارتش، پیام معناداری به ویژه برای دشمنان کشور دارد و همه باید بکوشیم با یک رژه باشکوه و ایمن در ارائه پیام پرصلابت به طور شایسته نقش آفرین باشیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران تاکید کرد، آمادگی و توان رزمی ارتش ایران باعث افتخار و غرور و مایه امید و دلگرمی ملت ایران اسلامی و موجب ناامیدی دشمنان است.

امیر هادیان تصریح کرد، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ملی و در کنار سایر نیرو‌های مسلح در اوج قدرت و آمادگی قرار داشته و در تأمین امنیت پایدار جایگاه ممتاز و خاص دارد.

نمایش آخرین دستاوردهای ارتش ایران همزمان با روز ارتش

کلیدواژه