ثور 05, 1401 18:49 Asia/Kabul
  • هرگونه تهدید علیه منافع جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قهرآمیز مواجه می شود
    هرگونه تهدید علیه منافع جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قهرآمیز مواجه می شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : هرگونه تهدیدی علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش بیاید، با پاسخی قهرآمیز و پشیمان‌کننده مواجه می‌ شود.

نیروی دریایی سپاه، به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی مجهز شده است. 

ماندگاری و تاب آوری،‌ افزایش سرعت تا 95  نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای راکت انداز، موشک انداز و شناسایی نیروی دریایی سپاه است.

ارتقای بُرد و قابلیت مانور پذیری موشک ها، گریز پذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب  نیز از ویژگی های  سامانه های  موشکی  نیروی دریایی سپاه است.

به گزارش رادیو دری،  " دریادار علیرضا تنگسیری " فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:  امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با انجام کنترل باند و اشراف اطلاعاتی کامل در سراسر خلیج فارس، تنگه هرمز و تمام سواحل جنوبی و شمالی تمام تحرکات دشمنان و بیگانگان را زیر نظر و کنترل خود دارد.

" دریادار تنگسیری " همچنین گفت : در سال های اخیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پررنگ و کاملاً موثری در آب های آزاد داشته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه  همچنین گفت : برای حفاظت از منطقه، جدا از شناورهای خودی که مجهز به تسلیحات گوناگونی برای درگیری با واحدهای سطحی، هوایی و دریایی دشمن هستند، باید واحدهای موشکی با مأموریت ضدکشتی در ساحل نیز گسترش یافته و در مواقع لازم به ایفای نقش بپردازند.

سردار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه تعرض دشمنان به آب های سرزمینی ایران را نمی‌دهد

کلیدواژه