ثور 06, 1401 13:09 Asia/Kabul
  • دعوت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
    دعوت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در آستانه گرامیداشت روز جهانی قدس از همه آحاد مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نمایندگان مجالس جهان، سازمان های مردم نهاد و آزادیخواهان جهان برای مشارکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش رادیو دری، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در آستانه چهل و پنجمین راهپیمایی روز جهانی قدس، جوانان فلسطینی با انجام عملیات در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه باختری که بیانگر حضور و امیدواری همه آحاد ملت فلسطین در نبرد آزادی سرزمین‌های اشغالی است، ثابت کردند فلسطین همچنان علی رغم خیانت برخی حاکمان عربی زنده است.
در این بیانیه آمده است: پایداری و مقاومت ملت فلسطین توانسته است قدرت آمریکا و اروپا به عنوان حامیان اصلی رژیم صهیونیستی و دولت‌های سازشکاری که ساده لوحانه فکر می کنند با عادی سازی روابط و جلب رضایت صهیونیست‌ها می توانند پایه‌های سست و پوشالی حکومت‌های ضد مردمی خود را مستحکم کنند، به چالش کشانده و دشمن را زمین گیر کرده است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ایران با حمایت از وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان بار دیگر از مجالس اسلامی و جهان و سازمان‌های مردم نهاد درخواست کرد تا با محکومیت تجاوزها و جنایت های رژیم اشغالگر قدس، مانع از نهادینه شدن زورگویی و ظلم و ستم در عرصه بین المللی شوند و از حقوق مشروع ملت فلسطین حمایت کنند.

29 آوریل 2022 (9 ثور 1401) مصادف با 27 رمضان 1443 روز جهانی قدس است.
امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای زنده ماندن مساله اساسی فلسطین و اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینی‌ها و بسیج نیروها برای نجات قدس‌شریف از اشغال صهیونیست‌ها، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

برگزاری کنفراس آخرین وضعیت مقاومت سرافرازانه ملت فلسطین در تهران

کلیدواژه