اسد 14, 1401 10:55 Asia/Kabul
  • رئیسی:‌ ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند
    رئیسی:‌ ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

به گزارش رادیو دری، «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در دیدار «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، مقاومت را منطق برتر و در نهایت پیروز دانست و افزود: حمایت ملت‌ها از مسئله فلسطین بزرگترین مانع در مقابل سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا است.
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی، افزود: نه قراردادهای به‌اصطلاح صلح، بلکه "طریق نورانی مقاومت" توانسته دشمن را مستأصل و زمین‌گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.
رئیسی با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای منطقه، گفت: تصور رژیم صهیونیستی این بود که ‌با عادی‌سازی و برقراری روابط با این کشورها می‌تواند برای خود امنیت ایجاد کند در حالی که این اقدامات به هیچ وجه برای صهیونیست‌ها امنیت‌ساز نبوده و نخواهد بود، چراکه آنها شناخت و پیش‌بینی درستی از منطقه و آینده تحولات ندارند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران حمایت از فلسطین و مقاومت را سیاست قطعی و مسلم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در تحقق پیروزی مقاومت فلسطین و آزادسازی قدس شریف تردید نیست.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری حضوری پررنگ و قدرتمند در منطقه و جهان دارد و تردیدی نیست که رویکرد شخص رئیس جمهوری اسلامی ایران در تقویت ارتباط با کشورهای منطقه و ایستادگی در مقابل سلطه‌گران در این زمینه نقش بسزایی داشته است.

زیاد النخاله: رژیم صهیونیستی راهی جز مقاومت برای ما باقی نگذاشته است

کلیدواژه