میزان 13, 1401 13:29 Asia/Kabul
  • نیروهای مسلح ایران به کوچک‌ترین خرابکاری دشمن پاسخی سخت خواهند داد
    نیروهای مسلح ایران به کوچک‌ترین خرابکاری دشمن پاسخی سخت خواهند داد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران با تمام قدرت ایستاده است و به کوچک‌ترین خرابکاری دشمن پاسخی سخت خواهند داد.

به گزارش رادیو دری؛ دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در پنجمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم،جنوب تهران با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش در ۵ ناوگروه و ۳ ناوشکن در دریای سرخ و خلیج عدن در حال انجام ماموریت است،گفت: حضور ایران در دریاها برای تامین امنیت ایران  بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه تمام تجهیزات نیروی دریایی ارتش ایران به‌روز هستند،افزود: امروز نیروهای مسلح ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار گرفته‌اند و دشمن می‌داند که نمی‌تواند در صحنه‌های نبرد با ما مبازه کند به همین خاطر به راه‌های دیگر متوسل می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران زیر سایه فرمانده کل قوا با تمام قدرت ایستاده است و به کوچک‌ترین خرابکاری دشمن پاسخی سخت خواهند داد و ملت ایران بدانند فرزندانشان در زمین، هوا و دریا اجازه تعرض به خاک پاک میهن را به دشمنان نمی‌دهند.

دریادار ایرانی تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران امروزه هیچ هراسی از دشمنان ندارد.

سرلشکر سلامی: نیروهای مسلح ایران آماده پاسخ به تهدیدات دشمن هستند

کلیدواژه