عقرب 07, 1401 10:38 Asia/Kabul

با حضور پر شور مردم شیراز و سایر نقاط استان فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ (ع) آغاز شد.

به گزارش رادیو دری، روز چهارشنبه هفته گذشته  (۴ عقرب)  فرد  تروریست مسلح با ورود به حرم مطهر شاهچراغ، زائران را به رگبار گلوله بست که  در این حمله تروریستی 15 نفر شهید و 30  نفر دیگر زخمی شدند. 

مردم شهید پرور استان فارس امروز ( شنبه )  از میدان امام حسین(ع)  در  شهر شیراز مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه حمله تروریستی در حرم شریف حضرت شاهچراغ (ع)  را آغاز کردند.

مردم و خانواده شهدای این حادثه با در دست داشتن عکس شهدا و سر دادن شعارهایی علیه جنایت تروریست‌ها، حرکت به سمت حرم شریف حضرت شاهچراغ (ع) را آغاز کردند.

به گزارش رادیو دری  این مراسم با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان قضایی و فرماندهان ارشد نظامی سپاه، ارتش و پلیس و دیگر مسئولان و مدیران استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود.

برابر اعلام دفتر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و همزمان با نماز مغرب و عشاء، مراسم بزرگداشت شهدای این حادثه تروریستی نیز  امروز  از طرف  دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)  برگزار خواهد شد.

آیین خاکسپاری شهدای شیراز، نیز فردا (  یکشنبه )  در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان نیز  به زادگاهشان منتقل می‌شود.

لحظات وقوع جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ؛ این ویدیو دلخراش است

کلیدواژه