دریادار سیاری: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش از توانمندی‌های بالایی در مواجهه با تهدیدات برخوردارند
(last modified 1401-08-08T12:29:25+00:00 )
عقرب 08, 1401 16:59 Asia/Kabul
  • دریادار سیاری: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش از توانمندی‌های بالایی در مواجهه با تهدیدات برخوردارند
    دریادار سیاری: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش از توانمندی‌های بالایی در مواجهه با تهدیدات برخوردارند

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : امروز نیرو‌های مسلح و ارتش از توانمندی‌های بالایی در مواجهه با تهدیدات برخوردارند، به طوری که هیچ دشمنی قصد و جرأت تعرض به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را ندارد.

روز  چهارشنبه هفته گذشته  (۴ عقرب)  فرد  تروریست مسلح با ورود به حرم مطهر شاه چراغ شهر شیراز، زائران را به رگبار گلوله بست که  در این حمله تروریستی  13  نفر شهید و 30  نفر دیگر زخمی شدند.  

" امیردریادار حبیب الله سیاری "  معاون هماهنگ کننده ارتش،  درباره حادثه تروریستی شاهچراغ گفت : تشییع پرشکوه پیکر شهدای شاهچراغ بیانگر انسجام، همدلی و همت بلند ملت ایران است.

به گزارش  رادیو دری ،  معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به حادثه دلخراش حرم مطهر حضرت احمد بن موسی ( ع ) امروز ( یکشنبه )  در گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت : چهار نفر از شهدای این حادثه دلخراش متعلق به خانواده تیپ تفنگداران دریایی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود : امروز به واسطه نیروی انسانی زبده و کارآمد که از مهمترین مولفه‌های قدرت ملی محسوب می‌شود، کشور در بالاترین سطح قرار دارد.

" دریادار سیاری " همچنین گفت  : امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی رده‌ها و نیرو‌های چهارگانه خود در حوزه تجهیزات و فناوری‌های دفاعی به خودکفایی رسیده و دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نمی‌کند، به طوری‌که تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نظامی همه زائیده فکر و ایده فرماندهان و مدیران ارتش است و این همان توان بازدارندگی و بومی‌سازی مولفه‌های قدرت ملی در مواجه با تهدیدات است.

سردار سلامی: مردم با حضورشان همواره آمریکا را تحقیر کرده اند

کلیدواژه