قوس 01, 1401 13:44 Asia/Kabul
  • سخنگوی قوه قضائیه ایران: به رگبار بستن مردم بی دفاع نشان از نقشه‌ شوم دشمنان است
    سخنگوی قوه قضائیه ایران: به رگبار بستن مردم بی دفاع نشان از نقشه‌ شوم دشمنان است

سخنگوی قوه قضائیه ایران گفت: به رگبار بستن مردم بی دفاع و حافظان امنیت و کشتن جوانان با چاقو، قمه و سلاح گرم در کف خیابان ها نشان از نقشه شوم دشمنان است که با آگاهی ملت ایران دفع خواهد شد.

به گزارش رادیو دری، «مسعود ستایشی» سخنگوی قوه قضائیه ایران روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: صحنه هایی که در روزهای اخیر در میادین و خیابان های برخی از شهرها ایران رخ داد به خوبی عمق برنامه های دشمن و خواب‌های آشفته آنان برای آینده ایران یکپارچه است.
ستایشی گفت: اینکه امروز دشمن علنا پرده از چهره انداخته و در شبکه‌های مجازی دستور قتل و ترور و آتش می دهد، به خوبی نشان می دهد که آنان از عدم همراهی نکردن مردم ایران اسلامی سخت خشمگین هستند.
ستایشی تاکید کرد: تروریست های رسانه ای که از ابتدا صحنه آرایی کرده اند، تروریست های کف خیابان را تسلیم می‌کنند و خود دستور ترور مردم و زنان و کودکان بی دفاع و مدافعان مظلوم را صادر می کنند.
سخنگوی قوه قضائیه ایران گفت: تروریست‌ها مخلان امنیت، همان تروریست‌های اقتصادی‌اند که مانع فعالیت سالم امت اسلامی می‌شوند؛ این تروریست‌ها حتی حاضر نیستند هزینه اقدامات ناجوانمردانه خود را بپذیرند.

 

کلیدواژه