قوس 23, 1401 08:51 Asia/Kabul
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه ایران به جنایت صهیونیست‌ها در ترور دختر نوجوان فلسطینی
    واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه ایران به جنایت صهیونیست‌ها در ترور دختر نوجوان فلسطینی

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در ترور دختر نوجوان فلسطینی گفت: نه فقط اسرائیل بلکه رژیم‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز به عنوان حامیان اصلی رژیم، مسئول این جنایاتند و باید در جایگاه متهم پاسخگو باشند.

به گزارش رادیو دری، «ناصر کنعانی چافی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در ترور دختر نوجوان فلسطینی در توئیتر نوشت: روزی نیست که جهانیان خبری از شهادت، جراحت و یا اسارت کودکان، نوجوانان و جوانان فلسطینی توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی نشنوند.
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تصریح کرد:نه فقط اسرائیل بلکه رژیم‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز به عنوان حامیان اصلی رژیم، مسئول این جنایاتند و باید در جایگاه متهم پاسخگو باشند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با وقاحت تمام اعتراف کرد، «جنی زکارنه» دختر نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله تک تیرانداز ارتش اسرائیل که بر روی پشت بام یکی از ساختمان‌ها مستقر بود، کشته شده است.
حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش ازهفتاد سال است که زیر چکمه‌های نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی لِه می‌شود و مقام های این رژیم جعلی به دلیل سکوت مجامع بین‌المللی هر روز گستاخ‌تر می شوند.

کنعانی: وحشیگری رژیم صهیونیستی تغییری در سرنوشت محتوم این رژیم آپارتاید ایجاد نمی‌کند

کلیدواژه