جدی 13, 1401 10:22 Asia/Kabul
  • رئیس مجلس شورای اسلامی ایران: پیروی از مکتب سردار سلیمانی،عمل به منطق مدیریتی است
    رئیس مجلس شورای اسلامی ایران: پیروی از مکتب سردار سلیمانی،عمل به منطق مدیریتی است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: پیروی از مکتب سردار شهید سپهبد « قاسم سلیمانی» به معنای عمل به منطق مدیریتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان است.

به گزارش رادیو دری، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: پیشقدم بودن حاج قاسم برای حل و فصل کارهای بر زمین مانده، حرکت بدون تردید و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه‌های دشمن از برجسته‌ترین خصوصیات ایشان بود.
رئیس قوه مقننه ایران افزود: مسئولیت پذیری سردار سلیمانی در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برایشان ممکن می‌کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، اولا همه مردم را در نظر می‌گرفت و آنها را دسته بندی نمی‌کرد و ثانیاً از تمام ظرفیت‌های فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می‌گرفت و رنج مجاهدت را برای امنیت و آسایش مردم با جان و دل، پذیرا بود.
قالیباف تصریح کرد: جریان مقاومت با ایثار و فداکاری آن شهید والامقام و مردم جانی تازه گرفت و امروز سدی محکم در برابر خباثت آمریکا و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است و بدون شک آرمان سردار سلیمانی یعنی آزادی قدس شریف و قطع ید کامل آمریکا از منطقه را به زودی محقق خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید  کرد: سردار سلیمانی  به وظیفه خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی عمل کرد و خداوند نام، یاد و حرکت او را با برکت و راهگشا ساخت.
امروز سه‌شنبه سوم ژانویه 2023 مصادف با 13 جدی 1401 هجری شمسی، سالروز شهادت سردار سپهبد « قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روز جهانی مقاومت است.
سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 / 13 جدی 1398 در حالیکه به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر از همراهانش  به شهادت رسید. 

سردار سلیمانی داوطلب پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین میدان‌های دفاع و جهاد

کلیدواژه