دلو 02, 1401 14:22 Asia/Kabul
  • سخنگوی سپاه: سپاه بدون توجه به عملیات روانی و رسانه ای دشمن به ماموریت های خود می پردازد
    سخنگوی سپاه: سپاه بدون توجه به عملیات روانی و رسانه ای دشمن به ماموریت های خود می پردازد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکیدکرد: سپاه بدون توجه به عملیات روانی و رسانه ای دشمن به ماموریت های خود می پردازد.

"سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف"  سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با «نمادو» درخصوص نقاط عطف رسانه‌ای سپاه در سال‌های اخیر گفت: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گستره وسیعی از نقاط عطف در اطلاع رسانی مواجه هستیم.

سخنگوی سپاه افزود: مورد اصابت قرار دادن پهپاد متجاوز و جاسوسی گلوبال آمریکا و توقیف نفتکش متخلف انگلیسی در خلیج فارس دو نقطه عطف سال‌های اخیر سپاه در زمینه رسانه‌ای کردن اقدامات است که به اندازه‌ای درست و حساب‌ شده اخبار آنها منتشر شد که جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نگذاشت.

"سردار رمضان شریف" همچنین گفت: اوج پشتیبانی مردمی از نیروهای مسلح را هم می‌توان در آیین های باشکوه و متعددی که برای تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی انجام شد ببینیم، که پیام‌های رسانه‌ای معنادار و ویژه‌ای را به دنیا مخابره کرد.

سردار شریف با اشاره به عملیات روانی و هجمه های رسانه ای دشمن علیه سپاه و تلاش آنها برای القای شبهه و تردید پیرامون حوزه های کارکردی این نهاد انقلابی و مردمی گفت: سپاه  با نصب العین قرار دادن تدابیر و منویات فرماندهی کل قوا  فداکارانه و پیشتازانه در صحنه‌های پاسخ به نیازهای کشور و مردم شریف و قهرمان ایران حاضر است.

طرح سه ماده‌ای کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران در واکنش به اقدام پارلمان اروپا

کلیدواژه