دلو 05, 1401 08:52 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی: رویکرد جنگ ترکیبی دشمن تغییر باورها و اذهان است
    سرلشکر صفوی: رویکرد جنگ ترکیبی دشمن تغییر باورها و اذهان است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت، رویکرد جنگ ترکیبی دشمن تغییر باورها و اذهان جوانان و قشرهای مختلف جامعه اسلامی است.

به گزارش رادیو، سردار سرلشکر «سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران اظهار کرد، به طور قطع مردم انقلابی ایران در ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به نظام اسلامی به تمام دنیا نشان خواهند داد.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه رویکرد جنگ شناختی تغییر در اذهان و باورها است افزود، دشمن در حوادث اخیر ایران تصویر سازی غلط از وضع کشور و انقلاب برای افکار خارجی و برخی داخلی ها انجام داد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران تصریح کرد، دشمنان با این تصویر برداری می خواستند به اهداف شوم خود برسند اما از قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بی خبر بودند به ویژه آنکه ملت ایران با دشمنان همراهی نکرد.

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد، در حوادث اخیر ایران، بیش از ۴۰ کشور از اغتشاشات حمایت کردند اما شکست خوردند.

 از اواخر سپتامبر، برخی ازمناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی بود که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها نمایان شد.

در این اغتشاشات، سران سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضاً برخی از کشورهای اروپایی، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

تلاش کشورهای غربی و رسانه های وابسته به آنان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران شرایطی است که پیش از این میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند

.

کلیدواژه