حمل 21, 1402 09:08 Asia/Kabul
  • رئیسی: ملت های آزاده روز جهانی قدس امسال همصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد
    رئیسی: ملت های آزاده روز جهانی قدس امسال همصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت‌های آزاده با برگزاری باشکوه‌تر روز جهانی قدس امسال،همصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با محکوم کردن جنایات اخیر صهیونیست‌ها ضد مردم مظلوم فلسطین، بر لزوم همگرایی جهان اسلام برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
 رئیسی با اشاره به آشکار شدن نشانه استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل گیری نظم جدیدی جهانی به نفع جبهه مقاومت، افزود: ملت های آزاده با برگزاری باشکوه تر روز قدس امسال همدل و همصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای، درمان بیش از یک میلیون بیمار از طریق دانش هسته ای و همچنین دستیابی دانشمندان ایران به بیش از 150 دستاورد علمی و فنی در صنعت هسته‌ای را آن هم در شرایط تحریم و سنگ اندازی دشمن، سند عزت و افتخار ملت ایران دانست و افزود: دولت خود را موظف به حمایت از این دستاوردهای بزرگ می داند.

جمعه ۲۵ فروردین/حمل (۲۳ ماه رمضان/۱۳ آوریل  ۲۰۲۳) روز جهانی قدس است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.

قالیباف: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین وضعیت خود در طول تاریخ است

کلیدواژه