حمل 29, 1402 10:11 Asia/Kabul
  • رئیسی: پیام نیروهای مسلح ایران به نظامیان آمریکایی؛ زودتر منطقه را ترک کنید
    رئیسی: پیام نیروهای مسلح ایران به نظامیان آمریکایی؛ زودتر منطقه را ترک کنید

 رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نیروهای فرامنطقه‌ای به ویژه نظامیان آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

«سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه روز ارتش با بیان این‌که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای منطقه امنیت‌ساز هستند، افزود: پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران، صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است و هر دستی که بخواهد امنیت برای منطقه را حفظ کند، می‌فشارد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران ضامن امنیت منطقه است و نیروهای فرامنطقه‌ای کمکی به امنیت منطقه نمی‌کنند.

 


رئیسی خطاب به مردم و ملت‌های منطقه تاکید کرد: ارتش و نیروهای مسلح ایران همواره پشتیبان امنیت، آسایش و زندگی آرام ملت‌های منظقه خواهند بود و دولت نیز موظف به تجهیز و پشتیبانی نیروهای مسلح است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و به ویژه رژیم صهیونیستی بدانند که کوچکترین حرکتی و اقدامی ضد جمهوری اسلامی ایران پاسخ سختی از سوی نیروهای مسلح ایران در پی دارد و کوچکترین خطایی از سوی آنان ضد امنیت ایران با نابودی تل‌آویو و حیفا مواجه می‌شود.
امروز سه‌شنبه ۲۹فروردین (۱۸ آوریل) روز تجلیل و تکریم دلاورمردی‌ها و رشادت‌های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 مراسم رژه روز  ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال به علت همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، بدون حضور یگان‌های پیاده برگزار شد و بخشی از توان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب یگان‌های محمول خودرویی از مقابل جایگاه رژه رفتند.
بر اساس این گزارش، هواپیماهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه ۲۹ فروردین به انجام اجرای رژه هوایی پرداختند و یگان‌های محمول و خودرویی و انواع بالگردها و هواپیماها در تهران و مراکز استان‌ها به نمایش درآمدند.

امروز؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

کلیدواژه