کنعانی چافی: سکوت مجامع بین‌المللی مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی است
(last modified 1402-02-19T05:58:46+00:00 )
ثور 19, 1402 10:28 Asia/Kabul
  • کنعانی چافی: سکوت مجامع بین‌المللی مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی است
    کنعانی چافی: سکوت مجامع بین‌المللی مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، تهاجم تروریستی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه را که به شهادت سه نفر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن دهها نفر شد، به شدت محکوم‌ کرد.

به گزارش رادیو دری، «ناصر کنعانی چافی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با تسلیت به خانواده‌های شهدا و گروه‌های مقاومت فلسطینی، اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به باریکه غزه را که در آستانه "یوم النکبه" انجام شد، نشانه‌ای از درماندگی و ضعف رژیم متجاوز در مقابل مقاومت قهرمانانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس ضد اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها و حرکتی با هدف انحراف افکار عمومی از وضعیت به شدت متزلزل و بحرانی داخلی رژیم دانست.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تاکید کرد: سکوت و بی تحرکی مجامع مسئول بین‌المللی و کشورهای غربی در مقابل تشدید اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها ضد ملت فلسطین در ماه‌های اخیر، مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی در تداوم جنایاتش است که به عنوان سابقه‌ای سیاه و شرم آور در عملکرد مدعیان دروغین حقوق بشر در تاریخ ثبت خواهد شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران بر ضرورت اقدام فوری، موثر، بازدارنده و هماهنگ کشورهای اسلامی برای توقف ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در حمله بامداد سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به باریکه غزه دستکم 12 نفر از جمله  سه نفر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید و 20 نفر زخمی شدند.

شهادت ۱۰ تن در حمله رژیم صهیونیستی به غزه

شهادت فرماندهان جهاد اسلامی در حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه

کلیدواژه