ثور 23, 1402 12:34 Asia/Kabul
  • بررسی راههای تقویت همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان
    بررسی راههای تقویت همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان

راههای تقویت و توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران و وزیر مالیه (دارایی) عربستان بررسی شد.

به گزارش رادیو دری، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران و «محمد الجدعان» وزیر مالیه عربستان سعودی دیروز جمعه در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی دیدار و درباره راه‌های تقویت و توسعه همکاری‌های اقتصادی فی مابین تهران و ریاض تبادل نظر کردند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران با بیان اینکه سیاست دولت ایران بر تحکیم روابط با کشورهای همسایه استوار است، گفت: گسترش روابط اقتصادی ایران و عربستان برای هر دو طرف سودآور و به نفع همه کشورهای منطقه است.

خاندوزی تصریح کرد: توافق ایران و عربستان با میانجیگری کشورهای دوست، فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری بین دو کشور را افزایش خواهد داد.

«سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران روز پنجشنبه به منظور شرکت در اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی و دیدار با مقامات این بانک و عربستان در صدر هیاتی اقتصادی وارد جده شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی با حضور مقامات بیش از ۵۰ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی دیروز جمعه در جده عربستان رسما آغاز به کار کرد.

گشوده شدن درب سفارت ایران در ریاض؛ گامی جدید در اجرای توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان

 

کلیدواژه