سرطان 09, 1402 15:38 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران:  آمریکا و صهیونیست‌ها عاملان هتک حرمت قرآن هستند
    خطیب نماز جمعه تهران: آمریکا و صهیونیست‌ها عاملان هتک حرمت قرآن هستند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: هتک حرمت به قرآن با تحریک صهیونیست‌ها و لابی صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

به گزارش رادیو دری، حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اجازه دولت سوئد برای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم تصریح کرد: اقدام ضد فرهنگ و ضد بشری دولت سوئد در اعطای مجوز برای هتاکی بی‌شرمانه به کتاب مقدس نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان در سراسر جهان در ایام حج و عید قربان احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه طنز تلخ زمانه این است که کشورهای غربی کارهای زشت خود را به  اسم آزادی می دانند، افزود: چرا شجاعت این را ندارید که بگویید قائل به حرمت انسان‌ها و قائل به کرامت ۲ میلیارد انسان که در زمین زندگی می کنند نیستید!؟

خطیب نماز جمعه تهران در این حال تاکید کرد: دولت سوئد تصمیم گیرنده نیست و بیچاره‌تر از این حرف‌هاست و این اقدام زشت به تحریک صهیونیست‌ها و لابی صهیونیست‌ها اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری ابراز امیدواری کرد: سازمان همکاری‌ اسلامی و دولت‌های اسلامی برخورد پشیمان کننده‌ و غیرتمندانه‌ای از مجاری قانونی و حقوق بین‌الملل نسبت به رفتار زشت دولت سوئد برای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم انجام دهند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: رفتارهای زشت و کریه دولت های غربی نه تنها به قرآن کریم آسیب نمی‌زند، بلکه نور قرآن در حال جهان‌گیر شدن است و رفتار مخالفان اسلام از سر استیصال است.

موج اعتراض جهانیان ضد هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد

کلیدواژه