اسد 11, 1402 10:42 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ایران به تهدیدهای دشمنان پاسخ‌ پشیمان کننده می‌دهد
    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ایران به تهدیدهای دشمنان پاسخ‌ پشیمان کننده می‌دهد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح ایران به همه تهدیدها و کینه ورزی‌های دشمنان پاسخ‌های پشیمان کننده می‌دهد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع نیرو‌های حاضر در رزمایش اقتدار خلیج فارس در جزیره بوموسی افزود: نیروهای مسلح ایران برای امنیت مرز‌ها و حفظ استقلال و دستاورد‌های باشکوه انقلاب اسلامی فداکاری می کنند.

سردار سلامی با قدردانی از حضور رزمندگان غیرتمند و مرزداران جوانمرد و رشید خطه ساحلی سرزمین ایران اسلامی در رزمایش اقتدار خلیج فارس گفت: دفاع همچنان باقی است و این منطق رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که آمادگی برای دفاع در هر شرایطی همواره یک ضرورت قطعی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت‌ها و دولت‌های مسلمان منطقه خود قادر هستند که در فضایی برادرانه امنیت همه منطقه را برقرار کنند و نیازی به حضور هیچ بیگانه‌ای ندارند.

سردار سلامی افزود: این پیام همیشگی ملت ایران است که هیچ بیگانه‌ای اجازه حضور و حاکمیت بر سرنوشت مسلمانان را نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:  همه ناامنی ها، جنگ ها، بی ثبات سازی‌ها، تفرقه‌ها و ناآرامی‌های منطقه غرب آسیا، محصول انتقال سیاست‌های خارجی کشور‌هایی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی در محیط سیاسی و جغرافیای حیات مسلمانان  است.

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس، با تمرکز بر جزیره بوموسی از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد.

ایران از سیاست‌های تحریم و تفرقه‌افکن دشمنان عبور کرده است

کلیدواژه