حمل 17, 1403 14:22 Asia/Kabul
  • فرمانده سپاه پاسداران: رژیم صهیونیستی از شر فتنه‌های خود راه گریز ندارد
    فرمانده سپاه پاسداران: رژیم صهیونیستی از شر فتنه‌های خود راه گریز ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است و نمی‌تواند از شر فتنه‌هایی که ایجاد می‌کند بگریزد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» در خطبه‌های پیش از نماز جمعه مراسم روز قدس در دانشگاه تهران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده مانده و  در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی، و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است و هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب برداشته شود، این رژیم حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است و دور نیست.

وی همچنین گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از شر فتنه‌هایی که ایجاد می‌کند بگریزد، در دسترس و در معرض است و خود می‌داند که چه خواهد شد؛ ما هشدار می‌دهیم که هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال قبل آن را در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و بعد از آن آمریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در منطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های استعمارگرانه و جنایتکارانه خود باشد.

سردار سرلشکر سلامی افزود: از آن تاریخ ننگین سال ۱۹۴۵ به این طرف، جنایت‌های بی‌شمار این رژیم، امنیت و شب و روز خوش و آرامش را از ملت مسلمان فلسطین و بخش دیگری از سرزمین‌های اسلامی و عربی گرفته است. 

وی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را نماد واضحی از سم مهلک تزریق شده از سوی آمریکا بر پیکره جهان اسلام برشمرد و اظهار کرد: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر جهت بسیار شدنی و ممکن و به فضل الهی نزدیک است، هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیتی فراوانی را متحمل شده است.

به گفته فرمانده سپاه پاسداران، امروز حمایت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا را در مرکز نفرت جهانی قرار داده و شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا تحت تاثیر حمایت مالی و لجستیکی و روانی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل در منطقه و جهان در حال زوال است.

سردار سلامی بیان اینکه رژیم صهیونیستی بین حیات و ممات دست و پا می زند و هر اقدامی انجام دهد شکست خواهد خورد اضافه کرد:  اگر آنها جنگ با فلسطین را ادامه دهند در پایان مجبور خواهند شد به مقاومت آسمانی مردم فلسطین تن در دهند و اگر عقب‌نشینی هم کنند، باز هم شکست خواهند خورد.

وی تصریح کرد: پیام‌هایی که از داخل غزه به ما منتقل می شود این است که ما هیچ مشکلی برای ادامه این استقامت نداریم. فلسطینی ها به ما می گویند شما محکم باشید،  زیرا ما رژیم صهیونیستی را در غره مدفون خواهیم کرد؛ راهی برای نجات صهیونیستها وجود ندارد و آنها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند، راهشان تسلیم شدن است.

روز جهانی قدس؛ خیزش شورانگیز ملت ایران در حمایت از آرمان فلسطین

ایران حق خود را برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی محفوظ می‌داند

کلیدواژه