اسد 12, 1402 16:22 Asia/Kabul
  • آلبانی ورود سرکرده گروهک منافقین را به این کشور ممنوع کرد
    آلبانی ورود سرکرده گروهک منافقین را به این کشور ممنوع کرد

دولت آلبانی ورود مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین را به این کشور ممنوع کرد.

به گزارش رادیو دری؛ منابع آگاه امنیتی می گویند: با حکم دادگاه ضدتروریسم آلبانی، دولت این کشور، ورود مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین را که چند ماه قبل، از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع کرده است.

به گفته این منابع، دادگاه پس از بررسی مستندات موجود مبنی بر هدایت اقدامات تروریستی این گروهک به داخل ایران، حکم ممنوعیت ورود رجوی به آلبانی را صادر کرده است.

مریم رجوی، ماه جوزا گذشته، همزمان با حمله پلیس آلبانی به مقر تروریستی اشرف 3 از این کشور فرار کرد و به فرانسه رفت.

روز سه شنبه 30 جوزا، پلیس آلبانی پس از ممانعت سران گروهک منافقین از بازرسی کامل مقر اشرف 3 در شهر دوروس این کشور با حکم دادگاه، به آنجا حمله کرد و بسیاری از رایانه ها، هاردها و سرورهای یگان سایبری منافقین را با خود برد.

گفته می شود در زمان این حمله، مریم رجوی در یکی از ساختمانهای این اردوگاه مخفی بوده و بعد از ترس استرداد به ایران، به فرانسه فرار کرده است.

در این حمله همچنین 70 نفر بازداشت و  10 نفر زخمی شدند و یک از نیروهای منافقین نیز کشته شد.

پس از انتقال منافقین از عراق به آلبانی و دور شدن از مرزهای ایران و البته بالا رفتن میانگین سنی اعضای این گروهک، امکان اعزام تیم های ترور به داخل کشور برای آنها نزدیک به صفر شده و برای همین، بیشترین توان خود را بر عملیات سایبری و حضور پررنگ در فضای مجازی گذاشته‌اند.

گفته می شود که در این سرورها اطلاعات زیادی از جمله اطلاعات مربوط به افراد مرتبط و نفوذی های منافقین در داخل ایران وجود دارد.

یک ماه پیش، نخست وزیر آلبانی در مصاحبه‌ای گفته بود که گروهک منافقین نمی‌توانند از آلبانی برای جنگ علیه ایران استفاده کنند.

ادی راما تصریح کرده بود که آلبانی قصد جنگ با ایران را ندارد و کسی را که از مهمان نوازی ما سوء‌استفاده کرده باشد، نمی‌پذیرد.

گروهک تروریستی منافقین در سال های پس از انقلاب اسلامی با انجام عملیات تروریستی متعدد علیه مقامات حکومتی و غیرنظامیان در ایران بیش از 17 هزار نفر را به شهادت رسانده است.

پلیس آلبانی، مقر گروهک تروریستی منافقین را بازرسی کرد

بخشی از اطلاعات سرورهای منافقین به ایران رسید

کنعانی: دولت آلبانی، اشتباه میزبانی از فرقه تروریستی منافقین را جبران کند

کلیدواژه