سنبله 09, 1402 13:04 Asia/Kabul
  • ۲۰ پرواز رفت و برگشت نیروی هوایی برای تردد زائران اربعین
    ۲۰ پرواز رفت و برگشت نیروی هوایی برای تردد زائران اربعین

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۰ پرواز رفت و برگشت نیروی هوایی برای تردد زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات این نیرو در پیاده روی اربعین حسینی افزود: ۲۰ پرواز رفت و برگشت برای تردد زائران اربعین از پایگاه هوایی مهرآباد پیش بینی شده و همچنین ۳ فروند هواپیمای سی ۱۳۰، یک فروند به عنوان اورژانس هوایی و ۲ فروند برای پشتیبانی در صورت نیاز به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی خواهند کرد.

 ۲۰ پرواز رفت و برگشت نیروی هوایی برای تردد زائران اربعین

امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: موکب‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در مرز مهران و شهرهای نجف و کربلا برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی برپا شده و تا بازگشت همه زائران به کشور به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بیمارستان سیار نیروی هوایی ارتش نیز در پایانه برکت در مرز مهران استقرار یافته است، تصریح کرد: سامانه بهداشتی و درمانی سیار نیروی هوایی مجهز به کلیه امکانات بهداشتی و درمانی است و اقلام دارویی مورد نیاز و ۶ گروه تخصصی با استعداد ۳۲ تخت با قابلیت افزایش به ۵۰ تخت به در این سامانه مستقر هستند.

پیاده روی زائرین اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا

کلیدواژه