میزان 07, 1402 15:24 Asia/Kabul
  • دریادار سیاری: پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌ها، تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است
    دریادار سیاری: پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌ها، تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌ها، را تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان دانست.

به گزارش رادیو دری، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: نیروهای چهارگانه ارتش با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای دوران دفاع مقدس پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده اند و امروز شاهد طراحی و تولید بسیاری از سامانه های بومی و به روز در بدنه ارتش هستیم که با نمونه مشابه خارجی در رقابت است.

امیر دریادار سیاری با تشریح برخی از رشادت های حیرت برانگیز نیروی دریایی در طول دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با تکیه بر دانش داخلی و اعتماد به نفس جوانان سرزمینمان، دستیابی به انواع تجهیزات به روز با فناوری بسیار بالا در مدت زمان کوتاهی محقق شد و هم اکنون شاهد طراحی و تولید انواع ناوشکن ها و زیر دریایی ها با قابلیت حمل موشک، بالگرد و انواع پهپادها هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی از دستاوردهای اخیر نیروی دریایی ارتش در طراحی و ساخت زیر دریایی و ناوشکن های پیشرفته گفت: دانشجویان نقش خطیری در رشد، پیشرفت و آینده روشن نیروی پدافند هوایی ارتش ایفا می کنند.

ولایتی: ایران مقابل نقشه شوم دشمنان برای تجزیه کشورهای منطقه مقاومت خواهد کرد

کلیدواژه