عقرب 03, 1402 13:14 Asia/Kabul

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: رژیم زخم‌خورده و از پا افتاده اشغالگر اسرائیل در حال گرفتن انتقام ضربه کاری رزمندگان فلسطینی در باریکه غزه است.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز چهارشنبه در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شش هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان در غرب ایران، با اشاره به مظلومیت‌ توام با صبوری و اقتدار مردم غزه در مقابل جنایات مداوم رژیم صهیونیستی تأکید کردند: بدون تردید و با وجود همه حمایت‌‌های اشرار عالم و همدستی قطعی آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها، این همه ظلم و جنایت، در نهایت راه به جایی نمی‌برد و در این قضیه و قضایای آینده، پیروزی از آن ملت فلسطین است.

ایشان حوادث غزه را حوادثی آینده‌ساز دانستند و با اشاره به مظلومیت توام با اقتدار مردم پراستقامت غزه گفتند: دشمن ددمنش و خونخوار، برای جنایت و کشتار کودک و زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم غزه به معنای عمیق و حقیقی کلمه مظلومند.
 

رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر ضربه وارد شده در حمله شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب را تعیین‌کننده و بی‌سابقه خواندند و افزودند: با گذشت زمان، غیر قابل ‌ترمیم بودن آن ضربه کاری، بیشتر در حال آشکار شدن است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیمت پی‌در‌پی رئیسان جمهوری آمریکا و دیگر کشورهای شرور و ظالم مانند انگلیس، فرانسه و آلمان به فلسطین اشغالی را تلاش برای جلوگیری از نابودی رژیم غاصب خواندند و اظهار کردند: اشرار عالم می‌بینند که رژیم صهیونیستی براثر ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده رزمندگان فلسطینی در حال "تلاشی و نابودی" است، به همین علت با سفرها و ابراز همبستگی و در اختیار گذاشتن اسباب جنایت مانند بمب و دیگر تسلیحات، سعی می‌کنند رژیم زخم‌خورده و ازپاافتاده را به‌زور سرپا نگهدارند.

ایشان، آمریکا را شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست خواندند و تأکید کردند: دست آمریکایی‌ها تا مرفق (آرنج، بازو) به خون کودکان، زنان و دیگر شهیدان غزه آلوده است و در واقع آمریکایی‌ها در حال مدیریت این جنایات هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تکان‌خوردن وجدان عمومی جهانیان در آمریکا، اروپا و کشورهای اسلامی و دیگر مناطق جهان را واکنشی در مقابل وسعت و عمق جنایات مکرر رژیم صهیونیستی برشمردند و افزودند: مدعیان آزادی و حقوق بشر در اروپا، تظاهرات به نفع فلسطینی‌ها را ممنوع کرده‌اند، اما مردم، بی‌اعتنا به این ممنوعیت‌ها، به خیابان‌ها می‌آیند و خشم و عصبانیت و ناراحتیِ وجدانی خود را فریاد می‌زنند و هیچکس هم نخواهد توانست جلوی عکس‌العمل ملت‌ها در مقابل وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها را بگیرد.

کنعانی: هیچ وجدان بیداری مقابل این همه جنایت، سکوت نمی‌کند

 رئیسی: موضع واحد جهان اسلام می‌توانست مانع ظلم رژیم صهیونیستی شود

کلیدواژه