جدی 08, 1402 11:18 Asia/Kabul
  • رئیس دفتر رهبر انقلاب: سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های نقطه زن ایران است
    رئیس دفتر رهبر انقلاب: سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های نقطه زن ایران است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به توانمندی‌های نظامی و دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی نیست که در تیررس موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی ایران نباشد.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» روز پنجشنبه در سیزدهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین قم در جنوب تهران، با اشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح ایران به جایی رسیده‌اند که دو ابرقدرت صاحب بمب اتم یعنی چین و روسیه دست نیازشان به طرف ایران دراز است. 

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با تجلیل از حرکت مقاومت اسلامی فلسطین و ایستادگی آنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: ماجرای غزه داستان فلسطینی‌هاست، اما آن‌ها از ایران الگو گرفته‌اند؛ امروز یمنی‌ها کار را به جایی رسانده‌اند که کشتی‌های اسرائیلی مجبور هستند فاصله تردد خود را بسیار دور کنند و این مساله هزینه‌های زیادی برایشان دارد.

محمدی گلپایگانی با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، دولت آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهوری این کشور را شریک جرم صهیونیست‌ها دانست و افزود: در ماجرا‌های اخیر جهانیان رسوایی یهود را مشاهده کردند،ضمن اینکه غربی‌ها و اروپایی‌ها نیز عملکرد مشابهی در اتفاقات اخیر داشتند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تجلیل از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بی‌نظیر این شهید والا مقام گفت: سردار سلیمانی با فتوای مرجعیت با داعش مبارزه کرد و جلوی داعشی‌ها را گرفت.

 

کلیدواژه