جدی 29, 1402 16:24 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران : عملیات سپاه هشدار به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود
    خطیب جمعه تهران : عملیات سپاه هشدار به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود

خطیب نماز جمعه تهران، عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به  مقر تروریست‌ها در منطقه را هشداری به تهدیدات رژیم صهیونیستی دانست .

به گزارش رادیو دری؛ حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» با اشاره به حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به  مقر تروریست‌ها در منطقه گفت: این اقدام هشدار به رژیم صهیونیستی بود تا متوجه شود موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در حدی است که می‌تواند آنها را هدف قرار دهد.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی مردم برای حراست از امنیت ایران دانست و تاکید کرد: این حرکت سپاه به نمایندگی از آحاد مردم غیور ایران انجام شد و هشداری به همه بدخواهان بود تا متوجه شوند اگر از این جنایات مرتکب شدند، جای امنی در زیر این آسمان و در هیچ جای جهان برای آنها نیست.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین مسأله اول جهان اسلام را فلسطین عنوان کرد و افزود: بیش از صد روز است که رژیم وحشی و بی دین صهیونیستی خود را به دنیا نشان داد و  با بمب‌های سنگرشکن، خانه‌ها را ویران کرد و کودکان را به خاک و خون کشید و کادر درمانی و بیمارستان‌ها حمله و خبرنگاران را شهید و همه قوانین بین المللی را نقض کرد .

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی درحمله به باریکه غزه شکست خورد و ضررهای سیاسی و اقتصادی دامن گیر صهیونیستها شد که در نهایت به نابودی این رژیم خواهد انجامید.

 خطیب نماز جمعه تهران: مردم غزه نقاب از چهره پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی برداشتند

ضربه سپاه پاسداران به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در جنوب شرق ایران

کلیدواژه