قوس 24, 1402 15:08 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: مردم غزه نقاب از چهره پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی برداشتند
    خطیب نماز جمعه تهران: مردم غزه نقاب از چهره پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی برداشتند

خطیب نمازجمعه تهران گفت: مردم غزه نقاب از چهره پلید و سیاه آمریکا، دستیاران اروپایی و صهیونیست‌های متجاوز برداشتند.

به گزارش رادیو دری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت:امروز غزه مرگبارترین کالای صادراتی آمریکا، آزادی، حقوق بشر و دموکراسی غربی را در معرض نگاه و قضاوت جامعه جهانی قرار داده است .

وی تاکید کرد:یک جبهه بزرگ انسانی در مقیاس جغرافیای جهان شرق و غرب و شمال و جنوب در برابر تفکرات ماتریالیستی انسان‌ستیز حاکمان غرب شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد افزود، بدون تردید تغییرات ساختاری بنیادین در حال وقوع است و دوران توزیع قدرت دوقطبی و تک‌قطبی به پایان رسیده است.

خطیب نمازجمعه تهران تاکید کرد، طوفان الاقصی و مقاومت مردم سلحشور غزه و کرانه باختری آرایش نظامی و سیاسی متفاوت و راهبرد نوین محور مقاومت را به نمایش گذاشته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت، تاکنون بیش از ۱۸ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده اند.

خطیب نماز جمعه تهران: اسرائیل خانه عنکبوت و همه قدرت‌های غربی، آدم برفی هستند

کلیدواژه