دلو 02, 1402 08:50 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش در غزه نرسید
    امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش در غزه نرسید

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران گفت: رژیم صهیونیستی که به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته است، تلاش می کند شکست خود را با توسل به اقدامات تروریستی کور جبران کند.

به گزارش رادیو دری؛ حسین امیرعبداللهیان ضمن تمجید از موضع و نقش مجلس و دولت کویت در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با ارزیابی تحولات غزه و با اشاره به تداوم اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع فلسطین اظهار کرد: دشمن صهیونیستی هرچند غزه را در سطح گسترده تخریب و دهها هزار تن از مردم را شهید کرده، اما به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است و تلاش می‌کند شکست خود را با توسل به اقدامات تروریستی کور جبران کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران نیز در این ملاقات گفت: ما به عنوان کشوری مسلمان و عربی، مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از حقوق مردم و حمایت از آرمان فلسطین ارج می نهیم.

مزروق الحبینی افزود: گسترش مناسبات پارلمانی و مردمی بین دو کشور محکم‌ترین پایه برای استمرار و گسترش مناسبات دوجانبه است، بنابراین اولویت نخست ما گسترش روابط دوستی پارلمانی با مجلس شورای اسلامی ایران بوده است.

مزروق الحبینی رییس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران در صدر هیاتی پارلمانی به ایران سفر کرده است.

امیرعبداللهیان: ریشه بحران غرب آسیا به ۷۵ سال اشغالگری اسراییل برمی‌گردد

امیرعبداللهیان: بازتاب نفرت‌انگیز از رفتار رژیم‌صهیونیستی قابل سفیدشویی نیست

کلیدواژه